ATTENZIONE: Stu pruduttu cuntene nicotina. A nicotina hè una chimica addictive. Solu per adulti.
Qualchissia sottu à l'età di 21 hè pruibitu di cumprà e-cigarette.

ATTENZIONE: Stu pruduttu cuntene nicotina. A nicotina hè una chimica addictive. Solu per adulti.
Qualchissia sottu à l'età di 21 hè pruibitu di cumprà e-cigarette.

Exclusive Offer: Limited Time - Inquire Now!

For inquiries about our products or pricelist, please leave your email to us and we will be in touch within 24 hours.

Leave Your Message

Woomi Responsabilità Sociale

In cunfurmità cù u principiu di creà un bon ambiente suciale per a crescita sana di i minori, sò stati stabiliti "Misure di Proteczione Minori Woomi".

Capitulu Ⅰ Disposizioni Generali

Articulu 1 A piena prutezzione di i minori hè u valore core di Woomi, a vita di u sviluppu di l'impresa, è a più alta priorità di u sviluppu di l'impresa.

Capitulu Ⅱ Ligami di pruduzzione

1. Articulu 2 Tutti i prudutti di cigarette elettroniche chì cuntenenu nicotina di Woomi riferenu à l'avvirtimenti nantu à i pacchetti di sigarette domestiche, è stampate "Stu pruduttu cuntene nicotina, chì hè pruibita per i minori" in u fronte di u pacchettu esternu.
2. Articulu 3 Sviluppà attivamente è pruduce prudutti di cuntenutu di nicotina più bassu è prudutti di nicotina.

1. Articulu 4 In cunfurmità cù e lege è i rigulamenti naziunali è l'avvisi di i dui ministeri è e cumissioni, a vendita in linea deve esse fermata, è a prumuzione è a cummercializazione di i prudutti di cigarette elettroniche ùn deve esse realizatu in linea.
2. Articulu 5 Nisun magazzini novi operati direttamente è magazzini franchised ùn seranu aghjuntu à 200 metri da e scole primarie è secundarie; per l'individuu chì esistenu magazzini direttamente operati è i magazzini franchised chì ùn rispondenu micca à questu requisitu, a prumessa di ùn vende micca à i minori deve esse strettamente rispettata, è si ritirate gradualmente da a tenda.
3. Articulu 6 Tutti i magazzini di vendita diretta offline è i magazzini di franchising anu postu u segnu "I minori sò pruibiti di cumprà è aduprà" in una pusizione prominente.
4. Articulu 7 I distributori è l'agenti ùn sò micca permessi di distribuisce merchenzie in i magazzini intornu à e scole primarie è secundarie (per u scopu specificu di "ambienti", per piacè riferite à i rigulamenti pertinenti nantu à a creazione di tabacchi è alcoolichi in parechji lochi).
5. Articulu 8 "Proibisce a vendita di sigarette elettroniche à i minori" è "pruibisce a creazione di magazzini intornu à e scole primarie è secundarie" in i termini di u cuntrattu cù i venditori è i franchisees. Una volta truvata una violazione, a rispunsabilità per a violazione di u cuntrattu serà investigata finu à chì a qualificazione di cooperazione hè annullata.
6. Articulu 9 In tutti i terminali di vendita è attività offline, cigarettes elettroniche è prudutti cunnessi ùn sò micca venduti à i minori.

Capitulu Ⅳ Link di prumuzione di marca

1. Articulu 10 In quantu à a cumunicazione di a marca, ùn aduprate micca slogans di publicità chì inducenu i minori à aduprà, cum'è "pupulare, ghjovanu" è cusì.
2. Articulu 11 Regulà strettamente i termini utilizati in a prumuzione esterna, è i paroli pruibiti includenu, ma ùn sò micca limitati à: sanu, innocu; smette di fumà; sicuru, verde; parolle chì descrizanu in modu esageratu e funzioni di sigarette elettroniche, cum'è artefatti di pulmoniu, barre d'energia è prudutti di bellezza; Cool, trendy, dazzling è altre parolle chì prumove a moda; espressioni chì ponu esse usatu in ogni mumentu è in ogni locu; l'usu di parolle cum'è "0 tar" hè basatu annantu à i risultati di teste di l'istituzioni naziunali.
3. Articulu 12 Per l'attività di prumuzione offline, hè necessariu d'invià "I minori ùn sò micca permessi di entre" in una pusizioni prominente, è urganizà u persunale per fà a supervisione in situ per impedisce à i minori di entre in l'area di l'attività.

Capitulu Ⅴ Supervisione è Inspeczione

1. Articulu 13 Per rinfurzà a gestione è regulà strettamente u cumportamentu di vendita offline, i rispunsevuli di ogni regione realizanu inspezioni regulare di i venditori, agenti è franchisees in a so ghjuridizione. L'amministratore di a cità ùn deve micca menu di una volta à settimana; u capu di ogni pruvincia ùn deve esse menu di una volta à u mese; u responsabile di a regione ùn deve esse menu di una volta à quartu; a persona incaricata di a cumpagnia hà da fà inspezioni senza preavvisu.
2. Articulu 14 I magazzini di vendita diretta Woomi creanu una squadra per creà un gruppu di surviglianza, è cunduce a furmazione regulare di u persunale. I magazzini di vendita diretta in tutte e regioni di u paese cunducenu l'auto-ispezione mensile, è u feedback puntuale di l'auto-ispezione à u gruppu principale.
3. Articulu 15 Da u tempu à u tempu, u persunale di l'istituzioni pertinenti, cum'è l'agenzia di vigilanza di u mercatu lucale è l'Uffiziu di Monopoli di Tabacco, sò invitati à fà inspezioni cumuni.
4. Articulu 16 Tutti i settori di a sucietà sò benvenuti à cuntrullà è stabiliscenu una linea diretta è e-mail di supervisione è di rapportu. Se i negozi di vendita diretta Woomi, i distributori, l'agenti è i franchisees si trovanu chì vendenu e-cigarettes à i minori in e so operazioni, culleranu evidenza è dà feedback in una manera puntuale. A sede di a cumpagnia hà da travaglià cù i dipartimenti pertinenti per trattà cun elli in seriu, è ricumpinsà u whistleblower.
5. Articulu 17 Realizà regularmente a furmazione per l'impiegati di l'impresa, i distributori è i franchisees per rinfurzà a cuscenza di a prutezzione di i minori.

Capitulu Ⅵ Penali

1. Articulu 18 Se a vendita di sigarette elettroniche à i minori si trova in i magazzini operati direttamente di a cumpagnia, una volta verificata, a persona direttamente rispunsevuli finisce u cuntrattu di travagliu è investigà e so rispunsabilità di dirigenza.
2. Articulu 19 Distributori è franchisees chì violanu e regule di vendita di sigarette elettroniche à i minori seranu avvirtati per a prima violazione una volta verificata; a seconda violazione serà punita secondu u cuntrattu; a terza violazione annullà a so cuuperazione è qualificazioni di franchise.

Capitulu Ⅶ Corpu di punta

1. Articulu 20 A cumpagnia stabilisce un gruppu dirigenti da esse rispunsevuli di l'implementazione di a prutezzione di i minori in issi rigulamenti.
2. Team leader: CEO di a cumpagnia.
3. Diputatu capu di a squadra: direttore generale di produzzione, vendita, marca è affari di u guvernu.
4. Articulu 21 Si crea un secretariatu per facilità a cumunicazione cù i capi di diversi distretti è dipartimenti.

Statuti

1. Articulu 22 U stabilimentu è a rivisione di e disposizioni di sti regulamenti sò stati appruvati da più di 3/4 di a riunione esecutiva di a cumpagnia è vutatu da a riunione di rapprisintanti di l'impiegati.
2. Articulu 23 Sicondu a Legge di a Republica Populari Chine nantu à a Prutezzione di i Minori, "minuri" in questi regulamenti si riferiscenu à e persone sottu à 18 anni.